Friday, August 14, 2009

Kerana Tugas2ku....

Erm.. jawatan yang aku dapat untuk tahun 2009 ni memang tak menang tangan... Antaranya:
1. Guru Perpustakaan dan Media (GPM). -byk fail2 weh..
2. Guru Biasiswa Yayasan Pahang.-nak lucut jawatan dah. xsempat wei nak urus...
3. Guru Kelas Tingkatan Satu. -urus budak dan kelas.
4. Ketua kelab Bola Jaring. -aku jugak yg bercakap tiap kali meeting kelab.
5. Ketua kelab Warisan dan Kebudayaan. -aku jugak.
6. Penolong Setiausaha PIBG. -xbyk tgs.ckg azwan ada.tp klau dia xde, aku jgk..
7. Penyelaras Alumni SMK. -belum berhasil..
8. Guru Subjek.-masuk kelas lagi..
Huhuhuhuhuuuuu....
Tak termampu aku nak jalankan tugas dengan baik dan perfect...

Tuan Pengetua,
janganlah marah aku kalau aku tak mampu buat kerja dengan baik..
i'll try my best..kdg2 pening juga..bkn kdg2, tapi selalu...
tekanan darah aku dah naik...slalu jd mcm migrain..
pernah demam check tekanan darah, doc bgtau pra-hypertensi.. takutnyer..

Inilah dia...kerana tugas, tekanan mental n fizakal, masalah dalaman, mslah negara, masalah H1N1 dan byk lagi mslh dlm hidup boleh menyebabkan penyakit mudah hinggap pada kita... kita perlulah menjaga kesihatan kita spya kita dpt menjalankan tugas dgn baik.. Amalkanlah amalan kesihatan yang baik seperti:
1. Amalkan minum Herbalife.. -siap promote kt sini..hehe.
2. Join poco2. -aktiviti keluar peluh.
3. Makanan kena jaga.. -jgn lebih garam..
4. Exercise
5. Minum air banyak. -kurang air dalam badan.
6. Jangan banyak fikir.. -boleh jadi giler..
7. Senyum selalu.. -ubat penyakit..
8. dan banyak lagi.....

**bagila komen n cdgn sket...

1 comment:

  1. hello.... salam this is the times to me for write something in ur bloq... 1st thing i am quit suprise and tergelak tgk u punyer bloq coz this is the place to u.. luahkan rase a bit sentap with ur task job.. by the way... be the lecturer or teachers is not the easier as we aspect... jadi cikgu byk cabaran uols... dulu lain skrg lain...hahahaa.. u kena kuat cikgu saenah..hahaha.. i dah updates my bloq... tgk lah ade 2 client... and i will updated more after this...

    ReplyDelete